Vuosikokous ja vierailu Lelumuseo Hevosenkenkään

26.2.2016

Yhdistyksemme vuosikokous lähestyy! Se on jo kahden viikon päästä, 16.3.2016. Kaikki jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita, vaikka ennakkoilmoittautuminen olisi jäänyt tekemättäkin. Yhdistys tarjoaa sisäänpääsyn ja opastetun näyttelykierroksen Lelumuseo Hevosenkenkään. Olethan paikalla heti klo 17:00!

Tervetuloa vuosikokoukseen vaikuttamaan yhdistyksemme asioihin ja tutustumaan toimintaan!

Ennen vuosikokousta on opastettu kierros Lelumuseo Hevosenkengän näyttelyihin klo 17:00 - 17:30.

Kokouskutsu

Hyvä Nukke- ja leluyhdistyksen jäsen,

Nukke- ja leluyhdistyksen vuosikokous järjestetään 16.3. klo 17:30-19:00 Espoossa, Näyttelykeskus WeeGeen kahvila SIS. Deli+Caféssa.

Osoite: Näyttelykeskus Weegee, Ahertajantie 5, Tapiola, Espoo.

Käsiteltävänä ovat yhdistyksen sääntömääräiset asiat, mm. uuden hallituksen valinta.

Ennen vuosikokousta (klo 17:00-17:30) jäsenillä on mahdollisuus osallistua opastetulle kierrokselle Lelumuseo Hevosenkengän näyttelyihin. Huom! Kokoonnumme näyttelykeskuksen katutasossa. Kierrokselle osallistuvia pyydämme saapumaan Näyttelykeskus WeeGeen infotiskin eteen klo 17:00.

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen pääsylipun museoon ja kahvitarjoilun vuosikokouksen yhteydessä.

Tarjoilun vuoksi ennakkoilmoittautumiset 11.3.2016 mennessä osoitteeseen:
posti@nukkejaleluyhdistys.fi

Osallistumalla voit vaikuttaa yhdistyksen toimintaan. Lämpimästi tervetuloa!

Nukke- ja leluyhdistys ry:n hallitus