Jäsenmaksu vuodelle 2022 35 e eräpäivä 15.1.2022

17.1.2022

Hei kaikki! Kiitos kuluneesta vuodesta ja hyvää uutta vuotta! On taas aika maksaa yhdistyksen jäsenmaksu 2022. Jäsenmaksu on tänä vuonna 35 euroa ja sisältää taas neljä jäsenlehteä mielenkiintoisine aiheineen nukeista, nalleista ja leluista.  Jäsenmaksu tulee maksaa Nukke- ja leluyhdistys ry:n tilille FI54 8000 1202 0693 82 viimeistään 15.1.22 mennessä. Kirjoita viestikenttään oma nimesi, osoitteesi sekä sähköpostiosoite (@-merkin tilalle kirjoita (at),  jos pankin järjestelmä ei tunne ko. merkkiä). Kertomalla meille sähköpostiosoitteesi yhdistys säästää postimaksuja, sillä voimme lähettää mm. nämä jäsenmaksuilmoitukset sähköisesti. Jos et kuitenkaan halua jatkaa jäsenyyttäsi, ilmoita siitä ystävällisesti vastaamalla tähän viestiin, että saamme päivitettyä jäsenrekisterin ajantasalle. Jäsenlehti 1/2022 ilmestyy helmi-maaliskuun vaihteessa ja se postitetaan kaikille jäsenmaksun maksaneille jäsenille. Haluathan sinä olla yksi heistä? Saaja: Nukke- ja leluyhdistys ry Tilinumero: FI54 8000 1202 0693 82 Summa: 35 euroa Eräpäivä: 15.1.2022 Viestiin: nimi, osoite ja sähköpostiosoite Ystävällisin jäsenterveisin  Nukke- ja leluyhdistys ry   posti(at)nukkejaleluyhdistys.fi  www.nukkejaleluyhdistys.fi FB: Nukke- ja leluyhdistys ry