Nukke- ja nallemarkkinat

Nukke- ja nallemarkkinat Vanhalla Ylioppilastalolla Helsingissä v. 2015

Isot markkinat vaativat runsaasti talkoolaisia niin ennen tapahtumaa kun itse tapahtuman aikana, jotta tilaisuus onnistuu. Lisäksi järjestelykustannukset, etenkin paikan vuokra, ovat kasvaneet moninkertaiseksi. Teemme päätöksen ensi vuoden markkinoista vuosikokouksessa.

Nukke- ja nallemarkkinat on ollut yhdistyksen vuosittain loppuvuodesta järjestämä myyntitapahtuma. Perinteikkäillä markkinoilla myydään nukkeja, nalleja, nukkekoteja ja niiden kalusteita, käsityötarvikkeita, vanhoja leluja ja paljon muuta nukke- ja leluharrastukseen liittyvää.

Vuoden 2015 Nukke- ja nallemarkkinat

Viimeksi markkinat järjestettiin Vanhalla 15.11.2015. Tapahtuma oli silloin menestys! Myyjiä monipuolisine tavaroineen oli saapunut kaukaakin, ja ostajia oli aamulla jonoksi asti. Päivän ajan riitti hauskaa markkinahulinaa ja kiirettä myös yhdistyksen pöydässä. Kiitämmekin lämpimästi kaikkia myyjiä ja markkinavieraita. Teimme yhdessä tunnelmallisen tapahtuman!