Nukke- ja nallemarkkinat

Nukke- ja nallemarkkinat Vanhalla Ylioppilastalolla Helsingissä v. 2015

Nukke- ja nallemarkkinat oli useiden vuosien ajan yhdistyksen vuosittain loppuvuodesta Herlsingissä Vanhalla Ylioppilastalolla järjestämä myyntitapahtuma. Perinteikkäillä markkinoilla myytiin nukkeja, nalleja, nukkekoteja ja niiden kalusteita, käsityötarvikkeita, vanhoja leluja ja paljon muuta nukke- ja leluharrastukseen liittyvää.

Markkinoiden järjestäminen on kuitenkin paljon työtä ja vapaaehtoisia vaativat tapahtuma,  Lisäksi keskeisellä paikalla sijaitsevan tilan kustannukset ovat vuosien varrella nousseet niin suuriksi, että yhdistyksellä ei valitettavasti ollut enää resursseja järjestää kyseistä tapahtumaa yksin.

Vuoden 2015 Nukke- ja nallemarkkinat

Viimesimmät Nukke- ja nallemarkkinat järjestettiin Vanhalla 15.11.2015. Tapahtuma oli silloin menestys! Myyjiä monipuolisine tavaroineen oli saapunut kaukaakin, ja ostajia oli aamulla jonoksi asti. Päivän ajan riitti hauskaa markkinahulinaa ja kiirettä myös yhdistyksen pöydässä. Kiitämmekin lämpimästi kaikkia myyjiä ja markkinavieraita. Teimme yhdessä tunnelmallisen tapahtuman!

Moni on jäänyt kaipaamaan Nukke- ja nallemarkkinoita. Kiitämme kaikkia vuosien varrella tapahtumaan osallistuneita mielenkiinnosta nukkeihin, nalleihin ja vanhoihin leluihin.

Vuonna 2016 tapahtuma liitettiin osaksi Suuri Snadi tapahtumaa, jota järjestettiin ensin Myyrmäen Energia Areenalla ja myöhemmin Otahallissa Espoossa. Vuonna 2020 Suuri Snadi siirtyi Tampereelle, jossa sen järjestämisestä on huolehtinut Tampereen messut. Tosin vuosina 2020 ja 2021 messuja ei järjestetty koronapandemian takia.