Nukke- ja nallemarkkinat

Nukke- ja nallemarkkinat Vanhalla Ylioppilastalolla Helsingissä v. 2015

Nukke- ja nallemarkkinoita ei vlaitettavasti järjestetä vuonna 2017.Isot markkinat vaativat runsaasti talkoolaisia niin ennen tapahtumaa kun itse tapahtuman aikana, jotta tilaisuus saadaan vietyä läpi onnistuneesti. Parina viime vuonna vapaaehtoisia ei valitettavasti jäsenistöstämme ole löytynyt riittävästi. Lisäksi järjestelykustannukset, etenkin paikan vuokra, ovat kasvaneet moninkertaiseksi. Toivomme yhdistyksen toimintaan mukaan aktiiveja ja osallistuvia harrastajia, jotta voisimme ryhtyä suunnittelemaan Nukke- ja nallemarkkinoita vuodelle 2018.

Nukke- ja nallemarkkinat on ollut yhdistyksen vuosittain loppuvuodesta järjestämä myyntitapahtuma. Perinteikkäillä markkinoilla myydään nukkeja, nalleja, nukkekoteja ja niiden kalusteita, käsityötarvikkeita, vanhoja leluja ja paljon muuta nukke- ja leluharrastukseen liittyvää. Markkinat on yleensä järjestetty Helsingin keskustassa Vanhalla Ylioppilastalolla.

Vuoden 2015 Nukke- ja nallemarkkinat

Viimeksi markkinat järjestettiin Vanhalla 15.11.2015. Tapahtuma oli silloin menestys! Myyjiä monipuolisine tavaroineen oli saapunut kaukaakin, ja ostajia oli aamulla jonoksi asti. Päivän ajan riitti hauskaa markkinahulinaa ja kiirettä myös yhdistyksen pöydässä. Kiitämmekinkin lämpimästi kaikkia myyjiä ja markkinavieraita. Teimme yhdessä tunnelmallisen tapahtuman!

____________________________________________________________________________________

Nukkenäyttely Suuressa Snadissa 14.-15.10.

Yhdistys osallistuu tänä vuonna Espoon Otahallissa 14.-15.10. järjestettävään Suuri Snadi pienoismalli- ja miniatyyritapahtumaan. Nukke- ja leluyhdistys ry kokoaa sinne edustavan nukkenäyttelyn. Nukkien, nallejen ja vanhojen lelujen myyjät ovat lämpimästi tervetulleita Suureen Snadiin. Lisätietoja tapahtumasta ja myyntipaikoista löytyy www.suurisnadi.fi.

Tervetuloa kaikki nukeista, nalleista, miniatyyreistä, vanhoista leluista ja niiden keräilystä kiinnostuneet Otahalliin Espoon Otaniemeen lokakuussa!