Tule mukaan hallitukseen!

17.3.2016

Nukke- ja leluyhdistys tarvitsee nyt jäsentensä apua! Hallitukseen tarvitaan uutta verta - uusia aktiiveja tekemään ja tukemaan yhdistystä.

Vuosikokouksessamme 16.3.2016 ei valittu uutta hallitusta, koska vain kaksi jäsentämme ilmoitti olevansa käytettävissä hallitustehtävään. Sääntöjemme mukaan puheenjohtajan lisäksi tarvitaan vähintään neljä hallituksen jäsentä, eli vielä ainakin kolme aktiivista jäsentä tarvitaan hallitustoimeen. Ehkä juuri Sinä voisit tulla mukaan ja pelastaa rakkaan yhdistyksemme? Emmehän kukaan halua, että yhdistys puretaan, jolloin perinteikkäät markkinat ja yhdistyksemme upea lehti jäävät historiaan.

Hallitus alkaa valmistella ylimääräistä vuosikokousta, joka on tarkoitus pitää lauantaina 23.4.2016. Merkitsethän päivän kalenteriisi! Nyt kaikki yhdessä miettimään tulevia hallituslaisia - tunnetko jonkun, jolle voisit ehdottaa tehtävää, tai haluatko lähteä itse mukaan? Hallitustyö vaatii jonkin verran aikaa ja aktiivisuutta, mutta antaa myös paljon. Hallituksessa voi oppia uusia taitoja, joista voi olla hyötyä esimerkiksi omassa asunto-osakeyhtiössä tai työelämässä. Lisäksi hallituksessa on hauskaa ja olet leluasioissa ajan hermolla.

Vuosikokouksessa 16.3.2016 vahvistettiin vuoden 2015 tilinpäätös ja myönnettiin vastuuvapaus hallitukselle. Tärkein asia eli uuden hallituksen valinta jäi kuitenkin myöhemmin järjestettävään ylimääräiseen vuosikokoukseen. Toivomme, että jäseniä tulee runsain mitoin paikalle. Toivottavasti saamme yhdessä vielä uuden hallituksen kokoon ja voimme jatkaa yhdistyksen toimintaa vielä tulevaisuudessa!

Toivottaa,
Hallitus 2015