1980-luvun Pikkaraiset omassa talossaan

Tervetuloa Nukke- ja leluyhdistyksen jäseneksi! Nukke- ja leluyhdistyksessä on jäseniä noin 250. Yhdistyksen tarkoitus on koota yhteen harrastajia ja keräilijöitä, nuken ja nallen tekijöitä, lelukeräilijöitä ja lelualan ammattilaisiakin.

Mitä enemmän meitä on, sitä enemmän voimme toinen toisillemme antaa. Mitä enemmän tiedämme ja osaamme, sitä enemmän näymme ja kuulumme, ja sen vahvempia olemme yhdistyksenä. Toivomme joukkoomme uusia aktiivisia ja innokkaita ihmisiä, nukke- ja lelumaailman eri alojen harrastajia, taitajia, tekijöitä ja keräilijöitä.

Yhdistyksemme jäsenyys on avoin kaikille halukkaille. Maksamalla jäsenmaksun saat neljä jäsenlehteä vuodessa ja kuulut yhdistykseen, jossa olet samanhenkisessä seurassa ja voit viedä hienoa asiaa eteenpäin! Jäsenenä saat myös etuja, kuten edullisemman myyntipöydän jokavuotisilla Nukke- ja nallemarkkinoilla.

Jäsenyys on vuosittainen ja vuoden varrella liittyville uusille jäsenille toimitetaan alkuvuoden Nukke & Lelu -lehden numerot jälkikäteen. Jos jonkin numeron painos on loppunut, lähetetään tilalle aiemman vuoden numero.

Yhdistyksemme löydät myös Facebookista ja erilaisista nukke- ja lelutapahtumista. Tule tervehtimään tai kirjoita meille sähköpostia, ja kerromme mielellämme lisää yhdistyksestä ja sen toiminnasta!

Yhdistykseen voit liittyä täyttämällä alla olevan lomakkeen, lähettämällä meille sähköpostia tai tulemalla käymään yhdistyksen pöydässä jossakin tapahtumassa.

Maksa lomakkeen täyttämisen jälkeen kuluvan vuoden jäsenmaksu 35 euroa tilillemme FI54 800 1202 0693 82,/Danske Bank. Kirjoita viestiosaan "Jäsenmaksu" ja yhteystietosi vielä uudelleen varmuuden vuoksi. Kun jäsenmaksusi näkyy tilillämme, lähetämme sinulle sinulle kuuluvat jäsenlehdet.

Nukke- ja leluyhdistys lyhyesti

Yhdistyksen nimi: Nukke- ja leluyhdistys ry

Kotipaikka: Helsinki

Rekisterinumero: 153.126

Perustamisvuosi: 1989

Entiset nimet: Suomen Nukkeyhdistys ry (15.11.2015 asti)

Yhdistyksen säännöt

Jäsenmaksu vuonna 2017: 35 euroa

Liittymislomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Mattelin valmistama Pretty Pleats Silkstone Barbie vuodelta 2006.