Simon Halbig (c) Virpi Vihervä

Tervetuloa Nukke- ja leluyhdistyksen jäseneksi! Nukke- ja leluyhdistyksessä on jäseniä noin 200. Yhdistyksen tarkoitus on koota yhteen harrastajia ja keräilijöitä, nuken ja nallen tekijöitä, lelukeräilijöitä ja lelualan ammattilaisiakin.

Mitä enemmän meitä on, sitä enemmän voimme toinen toisillemme antaa. Mitä enemmän tiedämme ja osaamme, sitä enemmän näymme ja kuulumme, ja sen vahvempia olemme yhdistyksenä. Toivomme joukkoomme uusia aktiivisia ja innokkaita ihmisiä, nukke- ja lelumaailman eri alojen harrastajia, taitajia, tekijöitä ja keräilijöitä.

Yhdistyksemme jäsenyys on avoin kaikille halukkaille. Maksamalla jäsenmaksun saat vuosittain neljä jäsenlehteä ja kuulut yhdistykseen, jossa olet samanhenkisessä seurassa ja voit viedä hienoa asiaa eteenpäin!

Jäsenyys on vuosittainen ja vuoden varrella liittyville uusille jäsenille toimitetaan alkuvuoden Nukke & Lelu -lehden numerot jälkikäteen seuraavan lehden yhteydessä. Jos jonkin numeron painos on loppunut, lähetetään tilalle aiemman vuoden numero.

Löydät yhdistyksemme myös Facebookista, Instagramista ja erilaisista nukke- ja lelutapahtumista. Tule tervehtimään tai kirjoita meille sähköpostia, ja kerromme mielellämme lisää yhdistyksestä ja sen toiminnasta!

Yhdistykseen voit liittyä täyttämällä alla olevan lomakkeen, lähettämällä meille sähköpostia tai tulemalla käymään yhdistyksen pöydässä jossakin tapahtumassa.

Otamme yhteyttä jokaiseen uuteen jäseneen mahdollisimman pian, kun saamme liittymiskupongin.  Saat samalla jäsenmaksun maksuohjeen.

Lähetäthän meille sähköpostia, jos et kuule meistä muutaman viikon kuluessa. Huomaathan tarkistaa sähköpostisi roskapostikansion jonne viestimme joskus saattaa joutua.

Jokainen uusi jäsen on meille tärkeä! Tervetuloa!

Nukke- ja leluyhdistys lyhyesti

Yhdistyksen nimi: Nukke- ja leluyhdistys ry

Kotipaikka: Helsinki

Rekisterinumero: 153.126

Perustamisvuosi: 1989

Entiset nimet: Suomen Nukkeyhdistys ry (15.11.2015 asti)

Yhdistyksen säännöt

Jäsenmaksu vuonna 2024: 35e

Jo ilmestyneet jäsenlehdet postitetaan uusille jäsenille kustannustehokkaasti uusimman lehden postituksen yhteydessä.

Jäsenmaksuun sisältyy vuonna 2024 neljä jäsenlehteä, koko A4/36 sivua. Ensimmäinen numero ilmestyy helmi-maaliskuun vaihteessa, toinen kesäkuussa, kolmas elo-syyskuun vaihteessa ja neljäs ilmestyy marraskuun lopussa.

Yhteydenpito ja tiedotteiden lähettäminen tapahtuu pääsääntöisesti sähköpostin välityksellä, mm. jäsenmaksuilmoitukset. Kertomalla yhdistykselle sähköpostiosoitteesi varmistat sen, että saat tiedotteet reaaliajassa ja yhdistys säästää samalla postituskuluissa. Lähetettävien viestien määrä on vain muutamia vuoden aikana.

Jäsenasioiden yhteydenottolomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Mattelin valmistama Pretty Pleats Silkstone Barbie vuodelta 2006.