Ylimääräinen vuosikokous 23.4.2016

2.4.2016

Vuosikokouskutsu saapuu alkuviikosta kirjeitse jäsenillemme. Jos sinulla on kysyttävää hallitukselle, meihin saa aina olla yhteydessä Yhteystiedot-sivun yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse posti@nukkejaleluyhdistys.fi.

VUOSIKOKOUSKUTSU

Hyvä Nukke- ja leluyhdistyksen jäsen,

Yhdistys tarvitsee nyt apuasi! Yhdistyksen toiminnan jatkuminen on vaakalaudalla, koska hallitukseen ei saatu vuosikokouksessa tarpeeksi jäseniä. Vanhasta hallituksesta kaikki eivät valitettavasti pysty muuttuneesta elämäntilanteestaan johtuen jatkamaan hallituksessa.

Tarvitsemmekin siis uutta verta hallitukseen - uusia aktiiveja tekemään ja tukemaan yhdistystä. Ehkä juuri sinä voit tulla mukaan hallitustoimeen? Yhdistyksen tilanne on nyt selvästi parempi kuin vuosi sitten. Olemme mm. uudistaneet nettisivumme sekä selkiyttäneet hallituksen sisäistä tiedonvaihtoa. Olemme myös saaneet paljon ideoita yhdistyksen kehittämiseksi. Tulemalla mukaan toimintaan varmistat, että Nukke & Lelu -lehteä tehdään ja Nukke- ja nallemarkkinat järjestetään jatkossakin. Ja mitä muuta - siihen voisit itse vaikuttaa.

Toivotamme kaikki jäsenet tervetulleiksi yhdistyksen ylimääräiseen vuosikokoukseen 23.4.2016 Helsingissä. Kokouksessa valitsemme uuden hallituksen kaudelle 2016–2017. Jos hallitusta ei saada kokoon, joudumme äänestämään yhdistyksen purkamisesta.

Toivomme, että saamme uuden hallituksen muodostettua, ja yhdistyksen hieno toiminta saa jatkua! Tarkoituksemme on, että hallitus voi jatkossa järjestää kokouksia myös Skypen välityksellä, joten uudet hallituksen jäsenet voivat olla mistä päin Suomea hyvänsä. Lisätietoja hallituksessa toimimisesta saat ottamalla yhteyttä yhdistyksen sähköpostiin posti@nukkejaleluyhdistys.fi tai vuoden 2015 hallituksen jäseneltä Irmeli Puntarilta puhelimitse (p. 040 594 2584).

Tule siis ylimääräiseen vuosikokoukseen varmistamaan yhdistyksen toiminnan jatkuminen! Halutessasi voit ilmoittautua ennakkoon sähköpostilla tai puhelimitse.

Nukke- ja leluyhdistys ry:n ylimääräinen vuosikokous

Aika: Lauantai 23.4.2016, klo 13:00.
Paikka: Elielinaukio 2 G, 00100 Helsinki. Kirjasto 10:n Ryhmätyötila 40.

Asialista:

1. Uuden hallituksen valinta

a. Toiminnantarkastajien ja varatoiminnantarkastajien valinta.
b. Talousarvion 2016 hyväksyminen ja jäsenmaksusta päättäminen.
c. Toimintasuunnitelman 2016 hyväksyminen.

2. Yhdistyksen purkamisesta äänestäminen

a. Lahjoituskohteista päättäminen.
b. Nimenkirjoitusoikeuksien peruuttamisesta päättäminen.
c. Selvitysmiehen valinta.
d. Arkistoinnista päättäminen.

Lämpimästi tervetuloa vuosikokoukseen! Meillä on vielä mahdollisuus valita uusi hallitus ja pitää perinteikäs, lähes 30-vuotias yhdistyksemme aktiivisena osana Suomen nukke- ja lelukulttuuria. Ehkä juuri sinä voisit lähteä mukaan hallitukseen?

Nukke- ja leluyhdistys ry:n puolesta,

Vuoden 2015 hallitus