Kilpailu: Suunnittele ja piirrä paperinukke!

7.7.2016

Nukke- ja leluyhdistys on perinteisesti järjestänyt joka vuosi jäsenilleen nukke- ja leluaiheisen kilpailun. Tänä vuonna kilpailun aiheena on paperinukke ja kilpailu on kaikille avoin, eli osallistujan ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen.

Suunnittele ja piirrä oma paperinukke ja sille 1-3 asua tai asustetta.

Paperinukke voi olla tehty tietokoneella tai perinteisesti piirtäen. Hahmo voi esittää eläintä tai ihmistä. Työn pitää kokonaisuudessaan mahtua arkille, jonka koko on A3. Huom! Älä leikkaa kuvia vaan lähetä koko paperinukkearkki meille.

Kilpailutyöt ovat esillä Suuressa Snadissa 22.-23.10.2016, jolloin yleisö pääsee äänestämään suosikistaan. Voittaja julkistetaan yhdistyksen jäsenlehdessä 4/2016, joka ilmestyy joulukuussa.

Osallistu ja voit voittaa yllätyspalkinnon! Lisäksi paperinukkesi julkaistaan yhdistyksen lehdessä!

Ilmoittaudu mukaan kilpailuun 31.8.2016 mennessä sähköpostitse posti@nukkejaleluyhdistys.fi.

Lähetä kilpailutyösi 30.9.2016 mennessä sähköpostilla osoitteeseen posti@nukkejaleluyhdistys.fi tai kysy meiltä postiosoitetta. Jos tahdot postitse lähettämäsi työn takaisin kilpailun jälkeen, liitä mukaan postimerkillä ja osoitteellasi varustettu palautuskuori.

Lisätiedot sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.