Vuosikokouksen päätöksiä

2.6.2018

Nukke- ja leluyhdistys ry:n vuosikokous pidettiin 29.4.2018 Helsingissä.

Vuosikokouksen päätöksiä

Jäsenmaksu vuonna 2018

Vuoden 2018 jäsenmaksuksi päätettiin 25 euroa. Se tulee maksaa yhdistyksen tilille viimeistään 15.6. mennessä.

Saaja: Nukke- ja leluyhdistys ry

Tilinumero: FI54 800 1202 0693 82

Summa: 25 euroa

Eräpäivä: 15.06.2018

Viestiosaan; Jäsenmaksu 2018, oma nimesi,

osoitteesi sekä matkapuhelimen numero ja sähköpostiosoite.

Kertomalla meille sähköpostiosoitteesi yhdistys säästää postimaksuja, sillä voimme lähettää jäsenmaksuilmoitukset jatkossa sähköisesti.

Jos et kuitenkaan halua jatkaa jäsenyyttäsi, ilmoita siitä ystävällisesti minulle, että saamme päivitettyä jäsenrekisterin ajan tasalle.

Jäsenlehti 1/2018 ilmestyy kesäkuun lopussa ja se postitetaan kaikille jäsenmaksunsa viimeistään  15.6. mennessä maksaneille jäsenille. Haluathan sinä olla yksi heistä?

Jäsenterveisin

Sirje Huuskonen

rahaston- ja jäsenrekisterinhoitaja

Nukke- ja leluyhdistys ry

Muita vuosikokouksen päätöksiä

Yhdistyksen hallitus

Yhdistyksen hallitukseen kuuluvat vuonna 2018 seuraavat henkilöt:

Puheenjohtaja Leea Lehelmä, Lahti, leea.lehelma(at)phnet.fi

Varapuheenjohtaja Martti Rinne, Lahti, mcof(at)phnet.fi

Sihteeri Irmeli Puntari, Helsinki, irmeli.puntari(at)woods.fi

Rahaston ja jäsenrek. hoitaja Sirje Huuskonen, Vesanto, sirje.huuskonen(at)gmail.com

Jäsen Tapani Suominen, Perniö

Varajäsenet Kati Heljakka, Pori ja Sanna Jurvainen, Joensuu

Jäsenlehti

Jäsenlehti Nukke & Lelu ilmestyy vuonna 2018 entisen laajuisena kaksi kertaa. Kuluvan vuoden ensimmäinen numero ilmestyy kesäkuun loppuun mennessä.  Tarvittaessa julkaistaan pienempää A5-koista tiedotelehteä ajankohtaisten uutisten ja asioiden välittämiseksi.

Vuoden 2017 loppupuolella liittyneet jäsenet saavat lähettämättä jääneet jäsenmaksuun kuuluneet lehdet (2 kpl) jälkitoimituksena kesäkuun aikana.

30-juhlavuoden tapahtumien suunnittelu

Vuosi 2019 on yhdistyksen toiminnan 30. vuosi. Aloitamme juhlavuoden tapahtumien suunnittelun hyvissä ajoin vuoden 2018 aikana. Jäseniltä toivotaan ideoita ja ehdotuksia aiheista, joilla voimme juhlistaa 30-vuotista taivalta nukkien, nallejen ja lelujen parissa.

Nukke- ja leluyhdistys ry