Nukke- ja leluyhdistyksen toiminta jatkuu - mutta aktiivisuutta kaivataan avuksi myös kentältä

26.4.2019

Jäsenistön toiveiden ja vuosikokouksen päätöksellä yhdistyksen toiminta jatkuu edelleen. Hallituksessa on nytkin kourallinen osaavia ja aktiivisia ihmisiä, joista useimmilla heistä on velvoitteita monelle taholle. Sen vuoksi kaipaamme kipeästi muitakin jäseniämme mukaan toimintaan. Eihän ole tarkoitus pyörittää pienen piirin kerhoa vaan valtakunnallista nukkien, nallejen ja lelujen historiasta ja nykypäivästä kertovaa ja tiedottavaa yhdistystä.

Puheenjohtajana tunnustan omat vaatimattomat tietoni aihepiirin historiasta, eikä monessa yhdistyksessä mukana huseeravana aikani useinkaan riitä perusteelliseen asioiden yksityiskohtiin tutustumiseen. Siksi toivonkin tukea ja apua kaikilta teiltä jäseniltämme. Tulkaa mukaan toimintaan, 30-vuotisjuhlavuoden ideointiin, lehden juttujen tekoon ja facebookin keskusteluihin kertomaan osaamisestanne ja jakamaan tietämystänne uusille harrastusalastamme kiinnostuneille. Toiveeni on, että muutamien hiljaisten ja näkymättömien vuosien jälkeen teistä löytyisi vielä aktiivisuutta ja halua pitää yhdistyksen näkyvää toimintaa yllä.

Suomi on laaja maa ja jäsenet sekä harrastajat ympäri Suomea. Yhdistys pyrkii olemaan kuluvana vuonna mukana mahdollisimman monessa alan tapahtumassa. Tapahtumat löytyvät osoitteesta www.nukkekotimessut.fi. Tarjoutukaa mukaan niihin avustajiksi tapaamaan jäseniämme ja muita harrastajia. Kertomaan omat kuulumisenne ja toiveenne meille kaikille. Näin voimme tavata ja pitää yhteyttä toisiimme livenä.

Nykytekniikalla olemme kaikki tavoitettavissa monella tavalla. Yksi niistä keinoista on sähköposti, joka taitaa löytyä jo useimmilta meistä. Se on tiedottamisen nykypäivää ja maksuttomana reaaliaikaisena välineenä helpoin tapa tavoittaa jäsenistöä. Lähettäkää siis sähköpostiosoitteenne yhdistyksen sähköpostiosoitteeseen. Sitä seurataan säännöllisesti.

Toivon sydämestäni, että näihin kaikkien hallituksen jäsenten allekirjoittamiin kutsuihin vastataan nyt myöntävästi!

Yhteistyöterveisin Leea

Leea Lehelmä