Vuoden 2022 vuosikokous su 10.4. kello 12 etänä (ja livenä)

1.4.2022

Nukke- ja leluyhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous 2022 pidetään sunnuntaina 10.4.2022 klo 12.00 etäkokouksena Skype-ohjelmalla.

Tervetuloa mukaan vaikuttamaan Nukke- ja leluyhdistyksen toimintaan. Parhaiten se onnistuu osallistumalla sunnuntaina 10.4. pidettävään vuosikokoukseen. Siellä saat kuvan yhdistyksen tämän hetkisestä toiminnasta ja voit antaa toiveita ja vinkkejä mihin suuntaan yhdistystä kehitetään. Yhdistyksen päätoimintahan on tällä hetkellä Nukke & Lelu -lehden toimittaminen neljä kertaa vuodessa. Lehti sisältää mielenkiintoisia ja monipuolisia artikkeleja nukkie, nallejen ja vanhempien lelujen historiasta, kuulumisia nukke- ja lelupiireistä Suomessa ja ympäri maailmaa sekä vaihtelevassa määrin ohjeita.

Etäkokous pidetään Skype-ohjelmalla.Kokoukseen on myös mahdollista osallistua paikan päällä monitoimikeskus Takataskussa, osoitteessa Huovilankatu 4, Lahti.

Pyydämme ilmoittamaan osallistumisesta kokoukseen etänä tai livenä sunnuntaihin 3.4. mennessä sähköpostilla posti@nukkejaleluyhdistys.fi tai tekstiviestillä numeroon 0400 716 276 /sihteeri Leea Lehelmä.

Etäyhteydellä kokoukseen osallistuminen ei edellytä omaa ohjelmaa, vaan siihen liitytään osallistujille lähetettävän linkin avulla.

Kokouksen esityslista
1. Kokouksen avaus
2. Laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
3. Kokouksen järjestäytyminen
4. Esityslistan hyväksyminen työjärjestykseksi
5. Vuoden 2021 toimintakertomuksen esittely ja hyväksyminen
6. Vuoden 2021 tilinpäätöksen ja toiminnantarkastuskertomuksen esittely
7. Vuoden 2021 tilinpäätöksen hyväksyminen ja vastuuvapauden myöntäminen
8. Toimintasuunnitelma vuodelle 2022
9. Talousarvio vuodelle 2022
10. Jäsenmaksu vuodelle 2023
11. Puheenjohtajan valinta vuodelle 2022
12. Hallituksen jäsenten valinta vuodelle 2022
13. Toiminnantarkastajien valinta vuodelle 2022
14. Muut esille tulevat asiat
15. Kokouksen päättäminen

Tervetuloa vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan!

Nukke- ja leluterveisin

Nukke- ja leluyhdistys ry:n hallitus