Käsinukkekurssi Helsingissä 21-22.1 Opettaja Marja Manninen

Käsinukkekurssi 21.–22.1.-23
La 10-18 ja su 10-16
Opettaja: Marja Manninen

Hinta 50 €, sisältää opetuksen, materiaalit sekä molempina päivinä lounaan & kahvin/teen

Helsingin Laajasalossa
Sarvastonkaari 3
00840

Paikan päällä on kaikki tarvittavat materiaalit kettu- tai susikäsinukkejen valmistamiseen. Halutessasi voit tuoda omia kangaspaloja vaatteita varten.
Omat neulat, langat ja sakset olisi kuitenkin hyvä olla mukana.

Kurssille mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta, mutta jos innokkaita on enemmän, voimme järjestää toisen kurssin myöhemmin keväällä.

Ilmoittautumiset Nukke-ja leluyhdistyksen sihteerille Sirje Huuskoselle, sirje.huuskonen@gmail.com.

Kurssihinta on 50 €, josta 20 € maksetaan heti ilmoittautumisen ja paikan saannin vahvistuksen jälkeen. Saat sihteeriltä vahvistusviestin, jossa on tilinumero minne ilmoittaumismaksu 20 € maksetaan. Loppusumma 30 € maksetaan käteisellä paikan päällä.

Tervetuloa viettämään yhteistä käsinuken tekoviikonloppua yhdessä tammikuussa!

Nukke-ja leluyhdistyksen puolesta  Arja Bisi